Compliment
Ben je tevreden?
Bij MOmenz vinden we het belangrijk om samen te groeien. Daarom horen we graag wat jij waardeert aan ons werk of samenwerking – én wat we nog beter kunnen doen. Zo blijven we leren en versterken we elkaar.
Wil je een compliment geven over jouw ervaring met MOmenz? Laat het gerust weten aan je contactpersoon, of stuur een mail naar team@momenz.nl.
Klachtenregeling
MOmenz heeft graag tevreden inwoners, vrijwilligers, klanten en samenwerkingspartners. Onze medewerkers en vrijwilligers proberen u uiteraard zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar het kan natuurlijk voorkomen dat je toch niet tevreden bent over onze dienstverlening. nodigen u uit ons hierover te informeren, zodat we eventuele problemen kunnen oplossen en hier met u over in gesprek kunnen gaan.
We hebben hiervoor een klachtenregeling opgesteld. Deze kunt u hieronder inzien.
Klachtenregeling externen MOmenz
De regeling geldt voor alle gebruikers van de diensten van MOmenz.
Dit zijn inwoners, bewonersinitiatieven, vrijwilligers- en maatschappelijke organisaties en samenwerkingspartners. Ook MOmenz vrijwilligers kunnen gebruik maken van deze regeling.
MOmenz heeft ook e.a. geregeld met betrekking tot sociale veiligheid. Meer informatie vindt u op de website. Er is een vertrouwenscontactpersoon aangesteld voor MOmenz vrijwilligers. Vrijwilligers kunnen hier terecht als er sprake is van grensoverschrijdend gedrag zoals bijvoorbeeld pesterijen, discriminatie, agressie, seksuele intimidatie en zelfs seksueel misbruik
Stap1
U bespreekt uw klacht eerste met de betrokken medewerker en/of vrijwilliger en de verantwoordelijke coördinator.
Stap 2
Indien dit niet tot een gewenst resultaat of oplossing leidt kunt u een klacht indienen via het klachtenformulier onderaan deze pagina. U kunt in uw uitgebreide klachtenbrief uploaden. De klacht wordt vervolgens intern behandeld door onze klachtenbehandelaar.
Stap 3
Mocht er na interne afhandeling van de klacht nog steeds niet tot het voor u gewenste resultaat leiden kunt u alsnog een klacht indienen bij de externe klachtencommissie. De contactgegevens staat in ons reglement vermeld.
De externe commissie heeft een eigen reglement. Deze kunt u hieronder inzien.
Klachtenreglement-Maatschappelijke-Dienstverlening-NH-ZH-UTR-januari-2019